Tuesday, September 6, 2016

Review Coklat Love Habibi

Masalah angin memang masalah besar saya dari zaman anak dara lagi. Kalau silap makan sikit, mulalah perut ni tak senang duduk. Bila angin dah mula terperangkap dalam badan, saya memang jenis susah nak kentut dan sendawa. Tapi bila dah keluar angin tu, leganya rasa. 

Angin terperangkap dalam badan memang menyeksakan.
Dan dah pelbagai jenis ubat saya pernah makan untuk membuang angin. Banyak produk yang menjadi. Nak senaraikan pon dah lupa sebab terlalu banyak. 

Terbaru, saya cuba pulak Coklat Love Habibi. Coklat ini ialah produk Jamu Susuk Dara. 
Nama saja coklat tapi taklah semanis coklat. Saya pon tak tahu nak terangkan apa rasanya. Tak pahit. Ada rasa lemak-lemak coklat. Sedikit berangin.

Selepas seminggu makan coklat ini, saya memang mudah kentut, mudah membuang, badan sangat bertenaga, dan yang sedikit merisaukan ialah, saya jadi rindu kat suami. Oppss..Mungkin itu salah satu fungsi jamu susuk dara kot.

Siapa yang ada masalah seperti saya, bolehlah cuba coklat ni.
Harga coklat ni RM48. 
Kita kena gentel sendiri bagi dia jadi bulat-bulat. Jangan bagi kena air, nanti coklat ni tak tahan lama. Coklat ni tak busuk, jadi, saya tak ada masalah nak makan. Rasanya pon tak kuat.



Gambar ihsan google




No comments:

Post a Comment