Saturday, September 3, 2016

Nak travel!

Hai hai....

Seronoknya tengok gambar-gambar yang kawan-kawan kongsi di facebook dan instagram. Mereka bercuti ke London, Paris, New Zealand, Switzerland, dan lain-lain tempat. Dalam hati ini Allah saja yang tahu betapa teringinnya nak ke sana. Teringin sangat nak hirup udara di sana.

Baru-baru saya dapat tahu ada seorang kawan saya buat macam 'tour guide' ke Korea, Australia, dan Thailand. Harga pakej yang agak murah. Tapi takkan la saya nak travel seorang kan. Suami dan anak tak boleh tinggal. Lagipun, target saya bukan negara-negara itu. Target saya adalah London or Europe. Buat masa sekarang, saya masih belum mampu. Boleh mimpi sajalah. 

Semoga impian saya yang ini tercapai.   

Saya tahu blog saya tak ada pembaca setia. Tapi harap-harap ada yang mendoakan.

Aminn.....




No comments:

Post a Comment