Monday, May 30, 2016

Birthday cake for Rizqi

Kek kit-kat.
Inilah birthday cake untuk Rizqi tersayang. Ditempah khas dari maknjang saya.

Maknjang ialah adik kepada mak saya. Dan kek ni pun maknjang letak harga murah-murah je dengan niat nak sedekah untuk Rizqi. Terima kasih maknjang!

Saya memang request kek yang letak kitkat ni. Kek adalah kek coklat lembab dan topping cream cheese. Sangat sedap dan adik beradik makan bertambah.
Maaf tak ada gambar selepas dipotong. Semua sibuk makan lepas kek dipotong. 

Sangat lucu bila semua orang cuba nak gigit love-love warna-warni tu. Rupanya plastik saja. Semua tertipu. Haha.

Masa mula-mula maknjang hantar gambar ni terkejut juga sebab saya terbayang dah nama Rizqi di atas kek ni. Tapi macam ni pon boleh la. Masih nampak meriah dan cantik.
Tahun depan saya boleh request lagi. Saya dah pesan pada maknjang, tahun depan mungkin saya akan lebih cerewet. Haha. Sebab tahun ni saya mesej maknjang setiap minggu tanya pasal kek. Macam la boleh buat awal-awal. Kalut sungguh.






No comments:

Post a Comment